| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| AN3102A20-27S | 2 | XX | X | 88044 |
| MILC5015 | 1 | XX | X | 81349 |
| AN3102A20-27S | 1 | XX | X | 02660 |
| 99027-09 | 1 | XX | X | 15434 |
| 8785431 | 1 | XX | X | 19203 |
| 879118 | 1 | XX | X | 19203 |
| 7129154PT2 | 1 | XX | X | 24446 |
| 1CP0009-14 | 1 | XX | X | 82181 |
| 3102A20-27S | 1 | XX | X | 81352 |
| 4610015204 | 2 | ZG | 6 | D8385 |
| 625255PC21 | 9 | XX | X | 10001 |
| 756-3325 | 9 | XX | X | 11530 |
| AN3102A20-27S | 1 | ZZ | 5 | 77820 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |