| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| MS3102A16S1S | 2 | TX | 3 | 96906 |
| MILC5015 | 1 | TX | 3 | 81349 |
| FV830463-20 | 2 | ZK | 2 | U0795 |
| 779-413-30 | 2 | ZG | 3 | D1347 |
| 98192-4 | 9 | TX | 6 | 70408 |
| AN3102A16S1S | 9 | TX | 6 | 88044 |
| 98192-4 | 9 | TX | 6 | 64959 |
| 8019378 | 9 | TX | 6 | 18876 |
| K7897006P2 | 9 | TX | 6 | 24446 |
| 4118832-043 | 9 | TX | 6 | 82577 |
| 2059-2 | 9 | TX | 6 | 71468 |
| AN3012A-16S-1S | 9 | TX | 6 | 71468 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |