מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
MS3102A16S1S | 2 | TX | 3 | 96906 |
MILC5015 | 1 | TX | 3 | 81349 |
FV830463-20 | 2 | ZK | 2 | U0795 |
779-413-30 | 2 | ZG | 3 | D1347 |
98192-4 | 9 | TX | 6 | 70408 |
AN3102A16S1S | 9 | TX | 6 | 88044 |
98192-4 | 9 | TX | 6 | 64959 |
8019378 | 9 | TX | 6 | 18876 |
K7897006P2 | 9 | TX | 6 | 24446 |
4118832-043 | 9 | TX | 6 | 82577 |
2059-2 | 9 | TX | 6 | 71468 |
AN3012A-16S-1S | 9 | TX | 6 | 71468 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |