מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
6188 | 1 | 5 | 52676 | |
K10A | 2 | XX | X | 21760 |
K10AANG25 | 2 | XX | X | 21760 |
A3992H | 2 | XX | X | 35351 |
K10A | 2 | XX | X | 43991 |
K10A | 2 | XX | X | 52676 |
K10A | 2 | XX | X | 60380 |
AN201K10AANG25 | 2 | XX | X | 80059 |
6188 | 9 | XX | X | 43766 |
K10A | 9 | XX | X | 43766 |
K10A | 9 | XX | X | 21335 |
K10A | 9 | XX | X | 38443 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |