| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 176F33F | 1 | TU | 4 | 72100 |
| U536118 | 1 | SB | 2 | 78943 |
| 4 1-2 430RH0-400 | 1 | KE | 3 | 70462 |
| 1377B | 1 | SB | 4 | 38056 |
| 1YBF23177ATA460 | 2 | TU | 4 | 38508 |
| 430R | 2 | KE | 3 | 70462 |
| 1913 | 2 | TU | 4 | 61349 |
| AA346PK4RW | 2 | TU | 4 | 64467 |
| 19648-1 | 9 | TU | 4 | 61349 |
| 1YBF23177ATA460 | 2 | ZZ | 5 | 01170 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |