מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
AA1049-2 | 2 | KZ | 3 | 70417 |
484197 | 2 | XX | X | 10001 |
A1049-2 | 2 | XX | X | 12204 |
A1049PC2 | 2 | XX | X | 12204 |
A1049PC2 | 2 | XX | X | 70417 |
342-2100-483901ALT4PCR3 | 2 | XX | X | 80064 |
342-2100-483900ALT3PCR3 | 2 | XX | X | 80064 |
435-2100-483602PCR3 | 2 | XX | X | 80064 |
3754-19REVAPC5 | 2 | XX | X | 90699 |
4254-19REXAPC42 | 2 | XX | X | 90699 |
K1031-52 | 2 | XX | X | 75263 |
AA1049-2 | 2 | KZ | 3 | 70901 |
0246-51-4A4-35 | 2 | KZ | 4 | 33456 |
2479-152PCR3 | 9 | 9Z | 4 | 96169 |
2479-170PCR3 | 9 | 9Z | 4 | 96169 |
A1049-2 | 2 | XX | X | 70417 |
C30-15 | 9 | XX | X | 89549 |
SL757-14 | 9 | KZ | 5 | 02254 |
AA1049-2 | 9 | KZ | 3 | 75292 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |