מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
2253229 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
A2-3880T462 | 2 | XX | 5 | 78500 |
A3880T462 | 2 | XX | 5 | 78500 |
3880A287 | 2 | XX | 5 | 78500 |
A3880A287 | 2 | XX | 5 | 78500 |
A2-3880T462 | 2 | ZZ | 5 | 77237 |
A2-3880T462 | 2 | ZZ | 5 | 89749 |
7413322 | 2 | XX | X | 19207 |
A3880T462 | 2 | XX | X | 28158 |
5Y318 | 2 | XX | X | 95201 |
A3880T462 | 9 | XX | X | 72260 |
A2-3880T462 | 9 | XX | X | 12603 |
A2-3880T462 | 9 | XX | X | 40152 |
2253229 | 9 | XX | X | 24617 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |