מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
1820B2 | 2 | TG | 5 | 78500 |
679957 | 2 | TG | X | 24617 |
1820B2 | 2 | TG | X | 33323 |
31TA107 | 2 | TG | X | 45152 |
4ZGEW0125 | 2 | TG | X | 62265 |
11BMT349 | 2 | TG | X | 76040 |
B159521 | 2 | TG | X | 76040 |
11A8297 | 2 | TG | X | 95201 |
6159521 | 2 | TG | X | 19207 |
762D5 | 9 | TU | 5 | 56442 |
1820B2 | 9 | TG | X | 19107 |
1820B2 | 9 | TG | X | 63734 |
243630 | 9 | TG | X | 08683 |
93045 | 9 | TG | X | 65282 |
141253H | 9 | AX | 5 | 92679 |
31TA107 | 1 | ZZ | 5 | 75Q65 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |