| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 860653-5 | 1 | KE | 5 | 13973 |
| CK31BT222K | 2 | TX | 3 | 16299 |
| CYK01-2K2K | 2 | ZF | 4 | F8489 |
| CK31BT222K | 2 | ZF | 4 | F8489 |
| A1232754 | 2 | ZF | 4 | F9111 |
| CYK01BT222K | 9 | TX | 3 | 16299 |
| CK31BT222K | 9 | ZF | 4 | F1621 |
| CYK01-2K2K | 9 | ZF | 4 | F1621 |
| CYK01BT222K | 9 | ZF | 4 | F1621 |
| 195675-008 | 2 | TX | 5 | 81413 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |