מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
508-10001-506 | 2 | ME | 2 | 82918 |
A036670008M | 2 | ME | 2 | S0123 |
508-10001-1 | 9 | ME | 2 | 82918 |
508-10001-3 | 9 | ME | 2 | 82918 |
508-10001-502 | 9 | ME | 2 | 82918 |
508-10001-503 | 9 | ME | 2 | 82918 |
A036670000M | 9 | ME | 2 | S0123 |
A036670003M | 9 | ME | 2 | S0123 |
A036670005M | 9 | ME | 2 | S0123 |
A036670007M | 9 | ME | 2 | S0123 |
A036670008M | 2 | ME | 5 | 2288A |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |