מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
5473139 | 1 | ZZ | 6 | 7X677 |
FD4511 | 2 | TG | 6 | 63477 |
91T2261 | 2 | ZZ | 5 | 57526 |
4511 | 2 | AX | 6 | 19239 |
F4511 | 2 | AX | 6 | 63477 |
WC4511 | 2 | AX | 6 | 66614 |
W4511 | 2 | AX | 6 | 71425 |
172-381 | 2 | AX | 6 | 76462 |
7371894 | 2 | TG | 6 | 19207 |
3397 | 9 | AX | 6 | 14892 |
FD4511 | 9 | AX | 6 | 22852 |
3397 | 9 | AX | 6 | 06840 |
91T2261 | 9 | TG | 6 | 23040 |
FD7483 | 9 | 9Z | 6 | 63477 |
5473139 | 9 | AX | 6 | 23862 |
WC4511 | 9 | AX | 6 | 76761 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |