Stud
| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 2150532 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
| A1-3201N1080 | 2 | XX | 5 | 78500 |
| A3-3201U697 | 2 | XX | 5 | 78500 |
| 7372024 | 2 | XX | X | 19207 |
| 2150532 | 2 | XX | X | 24617 |
| 141SP97 | 2 | XX | X | 76040 |
| 141SPA97 | 2 | XX | X | 76040 |
| 11C7320 | 2 | XX | X | 95201 |
| 1-3201N1080 | 9 | XX | X | 19107 |
| A1-3201N1080 | 9 | XX | X | 19107 |
| A3-3201U697 | 9 | XX | X | 19107 |
| 1-3201N1080 | 9 | XX | X | 72260 |
| A3-3201U697 | 9 | XX | X | 72260 |
| 243610 | 9 | XX | X | 08683 |
| 395512 | 9 | XX | X | 65282 |
| 2150532 | 9 | XX | X | 23862 |
| 383D4 | 9 | AX | 5 | 56442 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |