| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 233-1 | 1 | 5 | 3CPE0 | |
| M014N | 2 | ZZ | 5 | 92563 |
| A340X7 | 2 | XX | X | 0E9N0 |
| X43-2 | 2 | XX | X | 0E9N0 |
| 7173 | 2 | XX | X | 51588 |
| 0R142212 | 2 | XX | X | 60380 |
| 142212 | 2 | XX | X | 60380 |
| 101323 | 2 | XX | X | 81580 |
| GR14N | 2 | XX | X | 92563 |
| X43-2 | 9 | XX | X | 31577 |
| 7173 | 9 | XX | X | 07638 |
| SC446 | 9 | XX | X | 70945 |
| XC446 | 9 | XX | X | 70945 |
| 7173 | 9 | XX | X | 87969 |
| 170101 | 9 | XX | X | 96317 |
| M712A170101 | 9 | XX | X | 12935 |
| 7173 | 9 | XX | X | 45014 |
| M014N | 9 | XX | X | 39317 |
| 233-1 | 9 | XX | X | 31435 |
| A340X7 | 9 | XX | X | 43491 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |