מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
913-1098-590 | 2 | TX | A | 13499 |
8111-A212-C0G0-180J | 2 | ZZ | 5 | 59660 |
RPE110COG180J200V | 2 | TX | E | 51406 |
150-200-NPO-180J | 2 | TX | E | 51642 |
C315C180J2G5CA | 2 | TX | E | 31433 |
8111A212-COG-180J | 9 | TX | E | 59660 |
913-1098-590 | 2 | TX | A | 13499 |
8111-A212-C0G0-180J | 2 | ZZ | 5 | 59660 |
C315C180J2G5CA | 2 | TX | E | 31433 |
RPE110COG180J200V | 2 | TX | E | 51406 |
150-200-NPO-180J | 2 | TX | E | 51642 |
8111A212-COG-180J | 9 | TX | E | 59660 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |