| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 912-3001-000 | 1 | ZA | 5 | 13499 |
| 565C21-51 | 1 | 48 | 5 | 94033 |
| 235-1540P2 | 1 | 48 | 5 | 49956 |
| 912-3001-00 | 9 | 75 | 5 | 95104 |
| DM19F102J | 9 | XX | X | 72136 |
| DM19F102J500V | 9 | XX | X | 72136 |
| DM19F102J500VDC | 9 | XX | X | 72136 |
| DM19F102J | 9 | XX | X | 84171 |
| 912-3001-000 | 9 | ZA | 5 | 95104 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |