מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
1152-7 | 2 | TX | 5 | 56289 |
1152-8 | 2 | TX | 5 | 56289 |
SP1NF | 2 | ZZ | 5 | 31550 |
150D105X9035A2 | 2 | 9Z | 6 | 56289 |
TAS1-35 | 2 | XX | X | 37942 |
8852525 | 2 | BF | 1 | 19203 |
S1-35C1KI | 2 | TX | 3 | 05079 |
7901397-046 | 2 | 9Z | 4 | 09691 |
322-001-329 | 2 | HD | 4 | 07421 |
SCM105FP035D2 | 2 | 9Z | 6 | 96214 |
7901397-046 | 2 | XX | X | 24617 |
S1R035C1K1 | 9 | XX | X | 15238 |
SP1NF | 9 | TX | 5 | 28528 |
STA5185-1 | 9 | 9Z | 6 | 21520 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |