| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 8495608 | 2 | BD | 1 | 18876 |
| 4LS11030 | 1 | XX | X | 14655 |
| H1130P0RM10PCT | 2 | TX | 5 | 06141 |
| P7762925-54 | 2 | XX | X | 24446 |
| 345803-841 | 2 | XX | X | 80064 |
| 4L11030 | 2 | XX | X | 14655 |
| 4LST11030 | 2 | XX | X | 14655 |
| 4-11030 | 2 | XX | X | 14655 |
| 4-11030-30000 | 2 | XX | X | 14655 |
| 8495608 | 2 | BD | 1 | 18876 |
| 4LS11030 | 1 | XX | X | 14655 |
| H1130P0RM10PCT | 2 | TX | 5 | 06141 |
| P7762925-54 | 2 | XX | X | 24446 |
| 345803-841 | 2 | XX | X | 80064 |
| 4-11030 | 2 | XX | X | 14655 |
| 4-11030-30000 | 2 | XX | X | 14655 |
| 4L11030 | 2 | XX | X | 14655 |
| 4LST11030 | 2 | XX | X | 14655 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |