| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 8151-100COG153K | 1 | TX | 5 | 18796 |
| 500-100NP0-153K | 1 | TX | 6 | 51642 |
| CN50A153K | 1 | TX | 6 | 59942 |
| 3432-100A-153K | 1 | TX | 6 | 04222 |
| 913-3281-230 | 1 | TX | 6 | 13499 |
| RPE117C0G153G200V | 2 | TX | 6 | 51406 |
| 500-200-NP0-153G | 2 | TX | E | 51642 |
| 8151M200C0G0-153G | 9 | TX | E | 72982 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |