מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
23 | 1 | SB | 4 | 72100 |
P500 | 1 | CT | 4 | 61349 |
7683-65935-003 | 1 | ZZ | 1 | 15090 |
P500-1/4CBM-0469 | 1 | ZZ | 5 | 61349 |
2-1DP1-4 15 | 2 | ZZ | 5 | 01170 |
7683-65935 | 2 | ZZ | 5 | 15090 |
46987-0 | 2 | CT | 5 | 61349 |
046987 | 2 | CX | 5 | 61349 |
S158 | 2 | SE | 5 | 06178 |
20-1000H-02B-15 | 2 | CX | E | 38056 |
20-1000-1/4BCNPT-0 TO 15PSIG | 2 | CX | E | 38056 |
7683-65935-001 | 2 | ZZ | 5 | 15090 |
5546681 | 2 | CX | A | 53711 |
1ABB03100AAA | 9 | CX | 3 | 38508 |
2-1DP1-4 15 | 9 | SE | 4 | 38508 |
2-1DP1-4CBM15 | 9 | SE | 4 | 38508 |
7683-65935 | 9 | CX | A | 14170 |
7683-65935-001 | 9 | CX | A | 14170 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |