מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
7349568 | 2 | AZ | 2 | 19207 |
A1-3822F6 | 2 | XX | 5 | 78500 |
A1-2-3822F6 | 2 | ZZ | 5 | 49185 |
A1-3822F6 | 2 | XX | X | 09136 |
9SKA0300 | 2 | XX | X | 62265 |
A1-3822F6 | 2 | XX | X | 62265 |
A1-2-3822F6 | 9 | ZZ | 5 | 02280 |
394823 | 9 | XX | X | 65282 |
A1-3822F6 | 9 | XX | X | 65282 |
A1-2-3822F6 | 9 | XX | X | 75535 |
578M | 9 | AX | 5 | 56442 |
BB35115 | 9 | AX | 5 | 56442 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |