מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
3B5689 | 9 | XX | X | 65282 |
A33-3222S253 | 2 | XX | 5 | 78500 |
A1-3222S253 | 2 | XX | 5 | 78500 |
A1-3222S253 | 2 | XX | X | 09136 |
A33-3222S253 | 2 | XX | X | 09136 |
11C274 | 2 | XX | X | 95201 |
A33-3222S253 | 9 | XX | X | 19107 |
A1-3222S253 | 9 | XX | X | 19107 |
A1-3222S253 | 9 | XX | X | 72260 |
66031J | 9 | XX | X | 56442 |
A1-3222S253 | 9 | AX | 5 | 59690 |
243677 | 9 | XX | X | 08683 |
385689 | 9 | XX | X | 65282 |
618849 | 9 | XX | X | 65282 |
A1-3222S253 | 9 | XX | X | 65282 |
A33-3222S253 | 9 | XX | X | 65282 |
A1-3222S253 | 9 | AX | 5 | 8E499 |
517M1 | 9 | AX | 5 | 56442 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |