מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
233-1 | 1 | 5 | 3CPE0 | |
M014N | 2 | ZZ | 5 | 92563 |
A340X7 | 2 | XX | X | 0E9N0 |
X43-2 | 2 | XX | X | 0E9N0 |
7173 | 2 | XX | X | 51588 |
0R142212 | 2 | XX | X | 60380 |
142212 | 2 | XX | X | 60380 |
101323 | 2 | XX | X | 81580 |
GR14N | 2 | XX | X | 92563 |
X43-2 | 9 | XX | X | 31577 |
7173 | 9 | XX | X | 07638 |
SC446 | 9 | XX | X | 70945 |
XC446 | 9 | XX | X | 70945 |
7173 | 9 | XX | X | 87969 |
170101 | 9 | XX | X | 96317 |
M712A170101 | 9 | XX | X | 12935 |
7173 | 9 | XX | X | 45014 |
M014N | 9 | XX | X | 39317 |
233-1 | 9 | XX | X | 31435 |
A340X7 | 9 | XX | X | 43491 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |