| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 303480 | 2 | KZ | 5 | 61465 |
| 25Z276 | 2 | XX | X | 23926 |
| 7974883 | 2 | XX | X | 19207 |
| 25Z276D9 | 2 | XX | X | 27315 |
| 25Z2Z276D9 | 2 | XX | X | 27315 |
| 364828 | 2 | XX | X | 60380 |
| G40-28 | 2 | XX | X | 64731 |
| M0-36 | 2 | XX | X | 39317 |
| M036 | 2 | XX | X | 39317 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |