מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
18-0115 | 2 | 54 | 4 | 63518 |
10715 | 2 | 54 | 4 | 6M009 |
915 | 2 | 54 | 4 | 88468 |
71515 | 2 | 54 | 4 | 54663 |
26145-015 | 2 | 54 | 4 | 50504 |
NON24015 | 2 | 54 | 4 | 51699 |
MDS 25-015 | 2 | 54 | 4 | 51699 |
51515 | 9 | 54 | 4 | 54663 |
MDS 25-015 | 1 | ZZ | 4 | 0PMN3 |
NON24015 | 1 | ZZ | 4 | 0PMN3 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |