| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 709473 | 2 | CT | 5 | 19200 |
| BN793 | 2 | XX | X | 01843 |
| R428-0005 | 2 | XX | X | 18797 |
| 42-5K13 | 2 | XX | X | 41230 |
| 72-7370-002 | 2 | XX | X | 50024 |
| B59 | 2 | XX | X | 60380 |
| B59X | 2 | XX | X | 60380 |
| B59XANG25 | 2 | XX | X | 60380 |
| 12HD45 | 2 | XX | X | 61330 |
| 12SP45 | 2 | XX | X | 61330 |
| 121-0037 | 2 | 9Z | 5 | 44940 |
| 12137B | 9 | 9Z | 5 | 44940 |
| 206-41 | 9 | XX | X | 96152 |
| 713754 | 9 | XX | X | 00000 |
| 510P53 | 9 | ZZ | 5 | 44940 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |