מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
AN5835-1 | 2 | XX | X | 88044 |
ANC74 | 1 | XX | X | 81352 |
N330 | 1 | CX | 5 | 74067 |
1140 | 1 | XX | X | 15347 |
1150 | 1 | XX | X | 15347 |
1152 | 1 | XX | X | 15347 |
69147 | 1 | XX | X | 28856 |
FAA4 | 1 | XX | X | 28856 |
FAA8 | 1 | XX | X | 28856 |
FNA9 | 1 | XX | X | 28856 |
1811 | 9 | XX | X | 24541 |
100 | 9 | XX | X | 10865 |
E6B100 | 9 | XX | X | 57141 |
118 | 9 | 9Z | 6 | 57068 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |