| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 6712 | 2 | 9Z | 4 | 6S149 |
| 82002 | 2 | ZB | 4 | B2281 |
| 72279-00 | 2 | ZB | 4 | B6446 |
| 6712 | 2 | ZK | 4 | U7390 |
| 6712 | 9 | 9Z | 4 | 6S149 |
| 6712 | 9 | 9Z | 4 | 6S149 |
| 6712 | 2 | ZZ | 5 | 16984 |
| 25 201 | 2 | ZB | 4 | B1167 |
| 82002 | 2 | ZB | 4 | B2281 |
| 72279-00 | 2 | ZB | 4 | B6446 |
| 6712 | 2 | ZK | 4 | U7390 |
| 6712 | 9 | 9Z | 4 | 6S149 |
| 6712 | 2 | ZZ | 5 | 16984 |
| 25 201 | 2 | ZB | 4 | B1167 |
| 82002 | 2 | ZB | 4 | B2281 |
| 72279-00 | 2 | ZB | 4 | B6446 |
| 6712 | 2 | ZK | 4 | U7390 |
| 6712 | 9 | 9Z | 4 | 6S149 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |