| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 6515-L02-0040 | 1 | KX | 4 | 66735 |
| OSTOTOME BURS | 2 | KX | 4 | 67239 |
| AZB642 | 2 | ZK | 2 | U9715 |
| 00505614200 | 2 | ZK | 4 | U7226 |
| 5056-42 | 9 | KX | 4 | 67239 |
| 505614200 | 2 | ZK | 9 | U7226 |
| 6515-L02-0040 | 1 | KX | 4 | 66735 |
| OSTOTOME BURS | 2 | KX | 4 | 67239 |
| AZB642 | 2 | ZK | 2 | U9715 |
| 00505614200 | 2 | ZK | 4 | U7226 |
| 505614200 | 2 | ZK | 9 | U7226 |
| 5056-42 | 9 | KX | 4 | 67239 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |