מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
61168 | 2 | XX | X | 81348 |
K802900-23-14 | 1 | ZZ | 5 | 11447 |
K818978-3 | 1 | ZZ | 5 | 11447 |
K823568-3 | 1 | ZZ | 5 | 11447 |
RE61A215TYPE61168 | 1 | XX | X | 81348 |
61168 | 1 | XX | X | 99993 |
61168 | 1 | XX | X | 80064 |
397L3-4 | 1 | XX | X | 81143 |
802900-23 | 9 | ZZ | 5 | 49671 |
823568-3 | 9 | ZZ | 5 | 49671 |
K823568-3 | 9 | XX | X | 21921 |
K802900-23-14 | 9 | XX | X | 49671 |
K818978-3 | 9 | XX | X | 49671 |
K823568-3 | 9 | XX | X | 49671 |
7007-58 | 9 | XX | X | 78616 |
1402 | 9 | XX | X | 70371 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |