מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
A8514-7 | 2 | 48 | 5 | 06845 |
A00A029-1 | 2 | 48 | 5 | 57057 |
190-2327-00 | 2 | XX | X | 13499 |
564485 | 2 | XX | X | 57733 |
445 | 2 | XX | X | 71002 |
94G295 | 2 | XX | X | 79963 |
61170 | 2 | XX | X | 80064 |
397L1 | 2 | XX | X | 81143 |
802900-19 | 2 | XX | X | 81640 |
RE61A215TYPE61170 | 2 | XX | X | 99993 |
339D827H24 | 2 | 9Z | 6 | 97942 |
A819 | 9 | XX | X | 00531 |
20979 | 9 | XX | X | 96219 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |