מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
F20-471G | 1 | 48 | 5 | 00327 |
B122201-1082 | 1 | 48 | 5 | 30184 |
M22684-02-0081 | 2 | XX | X | 81349 |
M10-170 | 1 | 48 | 5 | 54418 |
418296-81 | 1 | KE | 5 | 96214 |
MILR22684-2 | 1 | XX | X | 81349 |
RL20S471G | 1 | XX | X | 81349 |
RC33 | 1 | 48 | 5 | 37338 |
VBE631-470E2 | 2 | ZG | 3 | H0203 |
352250000754 | 2 | ZG | 3 | H0203 |
4171402-872 | 2 | ZF | 6 | 05869 |
5N5105-003-40 | 2 | ZG | 6 | D1901 |
4171402-049 | 2 | ZX | 6 | 05869 |
4171402-49 | 2 | ZX | 6 | 05869 |
60504129 | 2 | ZN | 3 | S3946 |
KS60207A4700HM2PCT | 2 | ZN | 3 | S3946 |
436-6154 | 9 | WF | 9 | A486G |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |