| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 1469 | 1 | XX | X | 00656 |
| P0 | 1 | XX | X | 72699 |
| 5RS | 1 | XX | X | 14655 |
| P7766600REV4PT46 | 2 | XX | X | 24446 |
| P720538REV30PT3 | 9 | ZZ | 5 | 49671 |
| P720538REV30PT3 | 9 | XX | X | 21921 |
| P7766600REV4PT46 | 9 | XX | X | 24454 |
| MIK33 | 9 | XX | X | 72982 |
| 5RS | 1 | ZZ | 5 | 00853 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |