| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| CS13BB476K | 2 | ZB | 4 | 81349 |
| MILC26655-2 | 1 | ZB | 4 | 81349 |
| K47J6KS | 1 | 48 | 5 | 70558 |
| VBE777BB47M | 2 | ZG | 1 | H0203 |
| 426-501-006 | 2 | ZG | 3 | C3141 |
| 426-501-006 | 2 | ZG | 3 | A1997 |
| 352250006961 | 2 | ZG | 3 | H0203 |
| 4111957-213 | 2 | ZB | 6 | 05869 |
| 5N5271-027-16 | 2 | ZG | 6 | D1901 |
| M26655-02-0008 | 2 | ZB | 4 | 81349 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |