מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
5803 | 1 | SE | 4 | 61349 |
42F | 1 | SE | 4 | 72100 |
42-65 | 1 | SE | 5 | 72100 |
3 1-2 3FMH5-16 24LBF30X300 | 1 | 4 | 01170 | |
3FMH | 1 | 4 | 01170 | |
XF3-159 | 1 | 4 | 01170 | |
130109 | 2 | CX | 5 | 61349 |
5003 | 9 | TU | 4 | 61349 |
E5064-3 | 2 | SE | 1 | 43999 |
1703-238 | 9 | ZZ | 2 | 86768 |
005-651 | 9 | ZZ | 5 | 86768 |
3 1-2 3FMH5-16 24LBF30X300 | 9 | SE | 4 | 38508 |
3FMH | 9 | SE | 4 | 38508 |
XF3-159 | 9 | SE | 4 | 38508 |
122444 | 9 | CX | 5 | 61349 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |