| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 5803 | 1 | SE | 4 | 61349 |
| 42F | 1 | SE | 4 | 72100 |
| 42-65 | 1 | SE | 5 | 72100 |
| 3 1-2 3FMH5-16 24LBF30X300 | 1 | 4 | 01170 | |
| 3FMH | 1 | 4 | 01170 | |
| XF3-159 | 1 | 4 | 01170 | |
| 130109 | 2 | CX | 5 | 61349 |
| 5003 | 9 | TU | 4 | 61349 |
| E5064-3 | 2 | SE | 1 | 43999 |
| 1703-238 | 9 | ZZ | 2 | 86768 |
| 005-651 | 9 | ZZ | 5 | 86768 |
| 3 1-2 3FMH5-16 24LBF30X300 | 9 | SE | 4 | 38508 |
| 3FMH | 9 | SE | 4 | 38508 |
| XF3-159 | 9 | SE | 4 | 38508 |
| 122444 | 9 | CX | 5 | 61349 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |