| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 577R670H03 | 2 | TX | 1 | 97942 |
| 1016004C | 2 | ZK | 2 | K0967 |
| 532550J | 2 | ZK | 2 | K0656 |
| 6325-3364-001 | 2 | ZK | 2 | K0656 |
| W0A3 | 2 | TX | 5 | 00656 |
| VK30BX333K | 2 | TX | 5 | 95275 |
| CK16M333KD | 2 | ZG | 5 | 50056 |
| R-1200-3 | 2 | ZZ | 5 | 0TCV9 |
| CK16M333KD | 9 | TX | 5 | 95377 |
| 8133-011W5R333K | 9 | TX | 5 | 72982 |
| R-1200-3 | 9 | TX | 5 | 96733 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |