Gloves
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
MS35337-26 | 2 | XX | X | 96906 |
FFW84CLASSASTYLE1 | 1 | XX | X | 81348 |
V11-1-030 | 1 | CT | 4 | 97403 |
393 | 1 | XX | X | 07429 |
120379 | 1 | XX | X | 18876 |
7744771 | 1 | XX | X | 19207 |
120379 | 1 | XX | X | 24617 |
496D | 1 | XX | X | 36232 |
FC6783 | 1 | XX | X | 82646 |
10113 | 1 | XX | X | 87405 |
FIG2213-5-16 | 9 | XX | X | 01292 |
10-20395 | 9 | 9Z | 6 | 28839 |
56436 | 9 | XX | X | 82983 |
10-20395 | 9 | KZ | 5 | 77820 |
10-20395 | 9 | 9Z | 6 | 59501 |
5310000120379 | 9 | YP | 9 | SCY13 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |