מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
56-10222C156N10 | 9 | TX | 1 | 16152 |
199D156X0010CB1 | 2 | TX | E | 56289 |
TDL156M010S1C | 2 | TX | E | 37942 |
GA010C10 | 9 | TX | E | 15238 |
TAG15/10 | 9 | TX | E | 15238 |
56-10222C156N10 | 9 | TX | 1 | 16152 |
199D156X0010CB1 | 2 | TX | E | 56289 |
TDL156M010S1C | 2 | TX | E | 37942 |
GA010C10 | 9 | TX | E | 15238 |
TAG15/10 | 9 | TX | E | 15238 |
56-10222C156N10 | 9 | TX | 1 | 16152 |
199D156X0010CB1 | 2 | TX | E | 56289 |
TDL156M010S1C | 2 | TX | E | 37942 |
GA010C10 | 9 | TX | E | 15238 |
TAG15/10 | 9 | TX | E | 15238 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |