| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| M22759/44-14-5 | 2 | 9Z | 4 | 81349 |
| MIL-W-22759/44 | 1 | 9Z | 4 | 81349 |
| VG95218-1002 | 1 | ZG | 3 | D9477 |
| VG95218-T1002 | 1 | 9Z | 6 | D9477 |
| 55A0112-14-5 | 2 | 9Z | 6 | 06090 |
| H3844144-5 | 2 | 9Z | 6 | 12703 |
| 37-00211-5 | 2 | 9Z | 6 | 05973 |
| 55A0112-14-5 | 2 | ZG | 3 | D1973 |
| BR22759/44-14-5 | 2 | 9Z | 5 | 71124 |
| 515 587-5 | 2 | 9Z | 6 | S3708 |
| T-121351/14-5 | 2 | 9Z | 6 | 71124 |
| 45942400-5 | 2 | 9Z | 6 | D1427 |
| R40314-5 | 2 | 9Z | 6 | D2773 |
| 55A0112-14-5 | 2 | 9Z | 6 | K1010 |
| 31-E5-56-638-5 | 2 | ZG | 6 | K1390 |
| 37AA-0112-14-5 | 2 | 9Z | 6 | 05973 |
| 59/44-14-5 | 2 | 9Z | 6 | 05973 |
| BR22759/441/14-5 | 9 | 9Z | 6 | 71124 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |