תמחור היסטורי עבור מוצר זה הוא בין 3 and 4.05 USD. בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 545251 | 2 | XX | E | 21450 |
| 00044 | 1 | ZZ | A | 14153 |
| 5124 | 1 | XX | X | 15586 |
| 88AX110 | 1 | XX | X | 76040 |
| 49884 | 1 | XX | X | 79150 |
| 61169 | 1 | XX | X | 79150 |
| 5124 | 9 | 12 | 5 | 55207 |
| A1443B | 9 | XX | X | 93343 |
| 426512 | 9 | XX | X | 00447 |
| X26-43 | 9 | 12 | 5 | 36479 |
| ASD1606 | 9 | XX | X | 75535 |
| 5124 | 9 | XX | X | 80201 |
| 43-1106 | 9 | XX | X | 76680 |
| 55188 | 9 | XX | X | 76680 |
| 43-1106 | 9 | XX | X | 81596 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |