מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
508FM2 | 2 | 90 | 5 | 57576 |
S16103 | 2 | XX | X | 15434 |
1A116867 | 2 | XX | X | 23382 |
116867 | 2 | XX | X | 64104 |
212112 | 2 | XX | X | 80201 |
4596A | 2 | XX | X | 28265 |
FM508 | 2 | KZ | 5 | 47805 |
116867 | 2 | 9Z | 4 | 71995 |
13641 | 2 | XX | X | 80201 |
S2601 | 2 | XX | X | 35311 |
J5-1291 | 2 | XX | X | 38460 |
LD2-1361 | 2 | XX | X | 38460 |
508FM2 | 9 | 90 | 5 | 30760 |
FM508 | 9 | XX | X | 30760 |
50135 | 9 | XX | X | 76680 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |