מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
53013 | 2 | SB | 4 | 72419 |
137-000 | 2 | CX | 5 | 15481 |
33924-107 | 2 | SB | 4 | 08455 |
H1 | 2 | SB | 4 | 72419 |
H3285H1 | 2 | ZZ | 4 | 2A303 |
33935H1 | 9 | SB | 4 | 08455 |
16670N01 | 9 | SB | 4 | 11273 |
H1 | 9 | SB | 4 | 2A303 |
6150AH1 | 9 | SB | 4 | 59728 |
5979L10 | 2 | ZZ | 5 | 59728 |
9695A2 | 9 | CX | 5 | 15481 |
S-41220-A | 9 | SB | 4 | 23867 |
S41220H1 | 9 | SB | 4 | 23867 |
G11850A | 9 | SB | 4 | 21519 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |