| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| HS46 | 1 | 75 | 4 | 98387 |
| CGQ-M | 1 | CX | 4 | 81470 |
| 33.148 | 1 | ZZ | 4 | 26462 |
| 54250020 | 2 | CX | 4 | 23030 |
| G903 | 2 | CX | 4 | 26190 |
| 28650 | 2 | CX | 4 | 26462 |
| 88-29650 | 2 | CX | 4 | 54940 |
| HG35M | 2 | CX | 4 | 54940 |
| 495-6000 | 9 | CX | 4 | 30961 |
| 495-6000 | 9 | CX | 4 | 98387 |
| HG35M | 9 | 75 | 4 | 28085 |
| 88-29650 | 9 | CX | 4 | 28085 |
| 50723 | 9 | CX | 4 | 43786 |
| R3G-M | 9 | CX | 4 | 43786 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |