תמחור היסטורי עבור מוצר זה הוא בין 5 and 6.75 USD. בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 21L3305 | 1 | ZZ | 6 | 24453 |
| 825-505-27 | 1 | 48 | 5 | 25965 |
| P50G3305E | 2 | TX | 3 | 00656 |
| 21L3305 | 2 | TX | 3 | 01002 |
| 46-10-20 | 2 | TX | 5 | 82005 |
| 45F151FB | 2 | TX | 6 | 03510 |
| P150F330VAC5.0UF | 9 | TX | 5 | 00656 |
| 45F929 | 9 | TX | 5 | 01002 |
| 38-100264-002 | 9 | TX | 5 | 01002 |
| 45F167 | 9 | TX | 5 | 01002 |
| 1187099 | 9 | TX | 5 | 30874 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |