| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| TE-435 | 2 | CX | 4 | 72914 |
| SCD2564 | 2 | XX | X | 80063 |
| 4029 | 2 | XX | X | 77147 |
| 4209 | 2 | XX | X | 77147 |
| 61405-004 | 2 | 9Z | 4 | 74063 |
| 332307 | 2 | ZZ | 5 | 59364 |
| 543-186CHANGE1 | 9 | XX | X | 63060 |
| 332307 | 9 | XX | X | 77068 |
| 4029 | 2 | ZZ | 5 | 32799 |
| 4209 | 2 | ZZ | 5 | 32799 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |