מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
600-JJ-14 | 2 | CX | 4 | 26405 |
600-JJ-14 | 2 | 9Z | 5 | 83330 |
8192302 | 2 | XX | X | 18876 |
5112-080 | 2 | ZX | 2 | 05869 |
5112-80 | 2 | ZX | 2 | 05869 |
600-14GMF | 9 | CX | 4 | 83330 |
14-140B2 | 2 | XX | X | 71785 |
14-140GD130 | 2 | XX | X | 71785 |
1JB6132-14 | 2 | XX | X | 79500 |
1JB6132-14 | 2 | XX | X | 97942 |
14-140 | 9 | XX | X | 61864 |
600-JJ-14 SE | 9 | CX | 5 | 26405 |
60014GMF | 9 | CX | 5 | 83330 |
600M14SE | 9 | CX | 5 | 83330 |
0230H14 | 9 | XX | X | 56232 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |