| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| CD19F221J | 1 | 48 | 5 | 14655 |
| CM05FD221J03 | 2 | TA | 3 | 81349 |
| MILC5-18 | 1 | TA | 3 | 81349 |
| 70094-0035 | 1 | 48 | 5 | 14028 |
| CD15FD221J03 | 1 | 75 | 5 | 93790 |
| 418041-213 | 1 | KE | 5 | 96214 |
| M19-22105 | 2 | ZK | 2 | 54418 |
| 40-563-3151-22 | 2 | ZK | 2 | K0802 |
| 4112305-706 | 2 | ZX | 6 | 05869 |
| 168000-0000 | 9 | 9Z | 6 | 30184 |
| 11-49010-17 | 9 | 48 | 5 | 53908 |
| CM05F221J03 | 9 | 9Z | 4 | 81349 |
| B168000-0000 | 9 | 48 | 5 | 30184 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |