מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
3892H34 | 2 | XX | 5 | 78500 |
1090647 | 2 | XX | X | 12204 |
4NFG062 | 2 | XX | X | 62265 |
3892H34 | 2 | ZZ | 5 | 3D6E9 |
8330355 | 2 | XX | X | 19207 |
365972 | 2 | XX | X | 62265 |
11C7096 | 2 | XX | X | 95201 |
P2340 | 9 | AX | 5 | 59690 |
365972 | 9 | XX | X | 65282 |
4NFG062 | 9 | XX | X | 65282 |
90992 | 9 | XX | X | 65282 |
2736880C1 | 9 | AX | 5 | 92679 |
3892H34 | 9 | AX | 5 | 22852 |
P2340 | 9 | AX | 5 | 8E499 |
1165D5 | 9 | AX | 5 | 56442 |
76666J | 9 | AX | 5 | 56442 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |