| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 2161988 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
| 3892S721 | 2 | XX | 5 | 78500 |
| 0194811 | 2 | AZ | 2 | 19207 |
| 2161988 | 9 | AX | 5 | 23862 |
| 19FKA0358 | 9 | AX | 5 | 62265 |
| 3892S721 | 2 | ZZ | 5 | 49185 |
| 3892S721 | 2 | XX | X | 28158 |
| 427434 | 2 | XX | X | 62265 |
| 11C7127 | 2 | XX | X | 95201 |
| 19FKA0358 | 9 | AX | 5 | 65282 |
| 3892S721 | 9 | ZZ | 5 | 02280 |
| 427434 | 9 | XX | X | 65282 |
| 3892S721 | 9 | XX | X | 75535 |
| BB16221 | 9 | AX | 5 | 56442 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |