מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
386448ALT6PCV1WR | 2 | XX | X | 80064 |
417-4804-69523ALT11 | 2 | XX | X | 80064 |
419-4804-724874ALT2PCV1WR | 2 | XX | X | 80064 |
481-4804-69595-12PCV1WR | 2 | XX | X | 80064 |
487-4804-723423ALT5PCV1WR | 2 | XX | X | 80064 |
490152CSPCG1094WR | 2 | XX | X | 80064 |
490399ALT10PCD | 2 | XX | X | 80064 |
35244PCD | 2 | XX | X | 81316 |
472-228PCV1 | 2 | XX | X | 81316 |
472-285PCV1 | 2 | XX | X | 81316 |
472-417PCV1 | 2 | XX | X | 81316 |
472-419PCV1 | 2 | XX | X | 81316 |
472-481PCV1 | 2 | XX | X | 81316 |
472-487PCV1 | 2 | XX | X | 81316 |
484C2PC4 | 9 | XX | X | 14921 |
547-59P72PCG1094 | 9 | XX | X | 14921 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |