| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| F1118-1PC42 | 2 | 75 | 5 | 72957 |
| 4478 | 2 | XX | X | 75333 |
| G17-1SH1PC62C | 2 | XX | X | 72957 |
| G28-3PC44-45 | 2 | XX | X | 72957 |
| G28-2PC44-45 | 2 | XX | X | 72957 |
| 405-4105-538528ALT2 | 2 | XX | X | 80064 |
| 98609-6100-587568PC44-45 | 2 | XX | X | 80064 |
| 98909-6301-412115PC42 | 2 | XX | X | 80064 |
| 425-4105-591494PC62C | 2 | XX | X | 80064 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |