מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
37700 | 2 | ZZ | 5 | 1LW55 |
4927 | 2 | ZZ | 5 | 24975 |
9B9215 | 2 | XX | X | 11083 |
7001398 | 2 | XX | X | 19207 |
8330304 | 2 | XX | X | 19207 |
16FE0595 | 2 | XX | X | 62265 |
RC13XXX5 | 2 | XX | X | 72850 |
F1542 | 2 | XX | X | 72850 |
5A7108 | 2 | XX | X | 95201 |
343482 | 9 | XX | X | 65282 |
37700 | 9 | AX | 3 | 24617 |
M777004927 | 2 | ZZ | 5 | 24975 |
EB4503 | 9 | XX | X | 63734 |
37700 | 9 | XX | X | 16764 |
4927 | 9 | XX | X | 35510 |
M777004927 | 9 | XX | X | 35510 |
37700 | 9 | XX | X | 76040 |
BB7974 | 9 | AX | 5 | 56442 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |